♥ Kväll;

God kväll alla..


Kom ut från en varm dusch för ett tag sen. Jätte skönt att duscha varmt...Kramperna har typ försvunnit en aning men de finns fortfarande kvar.. Pratade med vårdcentralen tidigare idag och beskrev symptomen och receptionisten/sköterskan kunde inte ge något svar till varför jag får kramper och hon visste inte varför.. Hon sa att jag skulle prata med en riktig läkare och då sa jag att hon kanske kunde koppla vidare till "en riktig" läkare och då svarade hon otrevligt "Nej alla är på lunch just nu så du får ringa senare och prata med mig igen" -jag menar om hon inte kunde ge mig något svar nu eller ett direktnummer till läkaren som inte går via receptionen varför skulle jag då ringa tlllbaka och ställa samma fråga igen... FÖRVIRRAD eller vad??

Men en kopp te och en varm dusch hjälper en liten aning i alla fall vilket är positivt....Jobbig vecka också med allt annat jag måste ha i huvudet..


Nu ska jag snart se på DH och sen försöka få sömn.. <3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jobbigt att de inte vidarekoppla dig direkt till en läkare när det låter som att det var akut.



Kramper utlöses oftast om man har brist på vätska, syre eller salter i kroppen. Detta uppstår vid överansträngning. Men att dricka mycket vatten kan ju hjälpa mot kramp.



Jag rekommenderar dig ändå att söka läkare. Du kan ju testa och ringa sjukvårdsupplysningen och se vad de säger.



Men hoppas du blir bättre snart, krya på dig :) <3

2009-11-10 @ 20:57:13
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jobbigt att de inte vidarekoppla dig direkt till en läkare när det låter som att det var akut.



Kramper utlöses oftast om man har brist på vätska, syre eller salter i kroppen. Detta uppstår vid överansträngning. Men att dricka mycket vatten kan ju hjälpa mot kramp.



Jag rekommenderar dig ändå att söka läkare. Du kan ju testa och ringa sjukvårdsupplysningen och se vad de säger.



Men hoppas du blir bättre snart, krya på dig :) <3

2009-11-10 @ 20:57:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0