♥ Kramper;

Hej


Idag har jag haft kramper i hela magen och helt trött i kroppen. Känner mig helt slut som typ efter ett gympa pass.
Har ingen ork och energi till nåt, vill bara sova och sova och sova.....Vill inte känna så här..

I morgon blire att dra med klassen till polismuséet inne i stan. Får se om jag orkar åka och gå runt där som en idiot som har ont...Kallsvettas gör jag i mellanåt.. Inte alls kul... Börjar nog bli sjuk..

Vi får se helt enkelt kan inte lova något i alla fall. Får se hur jag känner mig i morgon helt enkelt.

Nu har jag precis kollat klart på kvällens Andra Avenyn på webben. Sjukt spännande eftersom jag äslar Andra avenyn så kan jag inte missa något avsnitt.

Ikväll blir det att hoppa in i en varm dusch och sedan ligga i sängen och kika på Desperate Housewives som kommer på kanal 5 i kväll kl 21.00


Det är min dag..


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Ser på dina senaste inlägg att du inte mår så bra. Mycket smärta och ingen ork. Varför inte kolla upp det än att gå runt och må dåligt? :o

2009-11-10 @ 17:07:58
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0