♥ Julstädning;

Idag har jag hunnit med mycket.. Möblering i vardagsrummet, städning, laga middag, skriva klart "kort romanen" och bäddat rent i sängen. ÅH vad najs alltså :D Bara koppla av nu då :)


Sen så ska jag hoppa in i duschen och sedan kika på Vem kan slå Filip och Fredrik kl 20 på kanal 5. Så bra.. Men jag lyckas aldrig hålla mig vaken när man ska se vem som vinner, somnar alltid och jag blir skit arg bara för att jag vaknar mitt i natten och inser att jag ännu en gång inte såg vem det var som vann.. Haha

Studiebidrag i morgon, sååå härligt för tusan!! Haha



Skriver mera i morgon, puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha, så du har också börjat möblera om men kul att du hann göra så mycket igår ;)

2009-11-30 @ 16:42:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0