♥ Home at last;

Åh äntligen hemma efter en lång dag... Tåget var verkligen proppfullt på väg hem, fick stå och kom knappt in genom dörrarna.. Man vill ju inte stå och trängas eller något. Hehe

Regn och rusk idag igen.. BLÄÄ!

Comviq har varit helt knäppt idag alltså. Kan varken smsa eller ringa.. Suck..

Haha mycket klagomål här, men det måste man också ha ibland, något som är positivt är att vi hade musik och kör idag, super kul faktiskt. Övade lite mer på rösten så den inte låter så mycket bas.. Jag har en ganska så mörk röst så det var svårt att sjunga med en ljus stämma. Man lär sig. ;)


I kväll blire antagligen film och lite plugg eller nåt liknande.. usch nej vad jag är hungrig. Måste nog göra i ordning lite mat, har bara ätit frukost och lunch idag, samt frukt innan musiken ;)


Vad gör du i kväll då? ♥



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det undrar jag också. Missar jag ett tåg blir jag stressad fastän att nästa tåg kommer 2 min efter haha. Men nu är man tillbaka i Sundsvall, mycket lugnare stad :).



Bra att du har rapporterat det. Nu får vi hoppas på att det blir en ändring :)



Hahaha ändå, kladdkaka är kladdkaka. Det innehåller mycket socker och choklad, inte bra att äta det på morgonen :). Du som åt för nån dag sedan en bra frukost. Nej, nu gjorde du mig besviken :P (haha)



Ikväll blir det att laga mat till praktiken imorgon och sedan sova tidigt. Vad ska du göra ikväll? eller du kanske inte kommer kunna svara det nu så istället frågar jag, vad ska du göra idag (torsdag)? ;)

2009-11-18 @ 22:55:14
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det undrar jag också. Missar jag ett tåg blir jag stressad fastän att nästa tåg kommer 2 min efter haha. Men nu är man tillbaka i Sundsvall, mycket lugnare stad :).



Bra att du har rapporterat det. Nu får vi hoppas på att det blir en ändring :)



Hahaha ändå, kladdkaka är kladdkaka. Det innehåller mycket socker och choklad, inte bra att äta det på morgonen :). Du som åt för nån dag sedan en bra frukost. Nej, nu gjorde du mig besviken :P (haha)



Ikväll blir det att laga mat till praktiken imorgon och sedan sova tidigt. Vad ska du göra ikväll? eller du kanske inte kommer kunna svara det nu så istället frågar jag, vad ska du göra idag (torsdag)? ;)

2009-11-18 @ 22:55:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0