♥ Hemfärd;

Kalaset är slut och det var trevligt. Det såg ut som om pappa gillade mina presenter jag gav honom, det var positivt ;)

Nu ska jag snart bege mig hemåt, det tar ett tag att åka. Nån timme eller så kanske. När jag väl kommer hem så ska jag åka och hämta ut mina skor som jag köpt som ligger på posten. Ska bli roligt och se om jag kan ha det. Sen är jag helt set för vintern.

Sen består kvällen nog med att fortsätta med min saga och så vidare. Sen blir det att hoppa in i duschen och sedan sova tidigt eftersom jag knappt fått nån sömn i helgen eftersom lillebrorsor väcker en. ;)


Puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Precis :D



Ja det är jättetråkigt att prakiten är snart över. Jag har hittills lärt mig jättemycket och det är jag glad över. Men det är 2 veckor kvar så jag hinner fortfarande lära mig mer.

Nu på onsdag ska jag få ta blodprov igen på några patienter, det ska bli kul :D



Håller med dig, roligt med släkt kalas.

Nej, det var inte dålig köp ska du veta. Bildtidningar och sånt är ju typisk killsaker. Finns inte så mycket att köpa till killar egentligen. Vi killar gillar ju parfymer, skor och kläder typ. Medan till tjejer kan man köpa allt möjligt. Det är mycket svårare att köpa present till tjejer än killar tycker jag hahah ;)

2009-11-22 @ 18:26:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0