♥ Frisör nästa?;

Tjaba!

Som ni alla kanske vet eller inte vet så klipper jag bland annat mina vänner och släktingar på fritiden.
Den här "hobbyn" har jag hållt på med i ca ett år. Jag påstår inte att jag är bra, men inte heller dålig eftersom ni fortsätter att bli klippta hos mig. Jag tar inget betalt som jag gjorde förut men det var en mindre slant. Eftersom det är mina vänner jag klipper får de säga exakt hur de vill att jag ska klippa dem. De får bli arga om de själva anser att de inte var så de ville ha det, men då har de åtminstone inte betalat något för det. Jag tror inte att det är någon som blivit arg eller missnöjd, lite små fel här och där men man lär sig.
Jag går som sagt på Barn-och-fritids programet första året när det egentligen ska vara mitt sista. Jag har som sagt hoppat runt på 2 olika gymnasier innan detta och jag är glad att jag hoppat av de andra så jag kommit hit där jag är idag. Jag har en helt underbar klass, det går inte att beskriva. Första året är väl lite jobbigt igen men kul framför allt, eftersom jag är äldst..Och som man säger "bättre sent än aldrig".

Har du någon hobby som du gör på fritiden?

Till dig som går på gymnasie; är du nöjd med ditt gymnasieval?


Puss!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, du borde verkligen gå och se den. Tror inte du kommer bli besviken men blir du det får du väl komma och bli arg på mig haha :D. Jag tyckte att den iaf var jättebra.



Jag hade också en otrolig bra dag faktiskt. Hade kul med mina kompisar.



Jaså, så du kan klippa? Men då får du väl klippa mig också hahah :D



Min hobby är väl, hmm, tror inte jag har ens haha. Men räknas bloggen? :P

2009-11-15 @ 12:32:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0