♥ Fredags kväll!;

Här sitter jag vid pappas laptop i kökssoffan och ska börja lyssna på idolerna på tvn som börjar sjunga snart.
Har gjort klart uppsatsen om ungdomskulturer och ska påbörja min "saga" och den ska handla om kampen mot det onda och goda. Jag är sämst på fantasi, framför allt att komma på nåt bra att skriva om men det ska nog gå vägen..

I morgon så ska jag, johanna och min styvmamma till kungsängen och gå fackeltåg och hon ska hålla tal om våld i en nära relation och på dagen har de en självförsvarskurs för tjejer som kanske man ska kolla närmare på. Bra att kunna i alla fall!

Sen vet jag inte vad som händer mer i morgon, men det blir nog lärorikt tror jag.

Skriver mera i morgon och så, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0