♥ Fredag;

Hej hej.

I dag har min dag varit kort vilket är skönt eftersom det är fredag. Fick sova hela 7 timmar i natt, vad skönt. Känner mig en aning utvilad i alla fall och en aning gladare också. Tummen upp för det!

I kväll blir det mys framför IDOL. Jag läste metro i morse och vad de ska sjunga och det är några intressanta låtval faktiskt. Ska du se IDOL ikväll?

I helgen blir det nog bara att ta det lungt och eventuellt umgås med vänner. Har du några planer?

Ja, det var allt jag hade att skriva just nu men jag skriver säkert mer senare..

Ha en bra fredags kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jag förstår dig, finns ju många som använder överdrivet med rakvatten samt parfym :P.



Vad skönt att du fick sova så länge och känner dig utvilad. Jag själv har sovit dåligt hela veckan pga praktiken och inatt sov jag ca 10timmar så jag försov mig till praktiken hahah ;D



Annars är det jättebra med mig. Är pigg och glad :D



Jag ska troligen titta på IDOL och senare på kvällen blir det utgång med några kompisar. Vad ska du göra ikväll? ;)

2009-11-13 @ 16:32:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0