♥ Fredag;

Tjo!
Sitter här och äter frukost och har duschat. Är ledig idag men måste dra iväg till skolan i alla fall eftersom jag glömde mina läxor som ska vara gjorda till på måndag. Suck..... Aja det går ju fort.


Senare idag så kommer min lillasyster och hälsar på över helgen och vi ska laga tacos, alltid ett gott val om man inte vet vad man ska laga, smarrigt! Sen blir det mys framför IDOL ikväll! Vet inte vad det är för tema men det börjar bli otroligt svårt att veta vem som ska åka ut. Jag tycker att alla där är vinnare redan, för mig i alla fall.

I morgon, lördag så kommer min moster hit och lämnar lite julgrejer. 1 advent på söndag och då ska alla ljustakar, julstjärnor, gardiner och sånt vara uppe. Julgranen sätter jag upp några dagar innan jul. Nu kanske man får en liten känsla av jul. Jag får låta bli att titta ut och förstöra stämningen nu när det inte finns någon snö och jag tror inte att den planerar på att dyka upp heller i år... :(

Aja, back to reality. När jag kommer hem så ska jag städa hela lägenheten, eller åtminstone försöka.. Dammsuga lite här och var..Ja ni förstår..


Ha en bra dag då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0