♥ Eftermiddag;

Tjo!

Jag har hunnit med att handla mat, lagat och ätit lunch. Men brände mig på stekpannan så det var fort som tusan in med fingret under iskallt vatten. Det gör inte ont längre och jag kanske överdrev på hur ont det verkligen gjorde. Hehe

Just nu så har jag kommit på att skriva mer om min saga eller roman kan man kalla det. Den blir lite sådär. Ja ni vet som romaner brukar handla om.. Hehe :$

Nu ska jag ta en paus från skrivandet och hjälpa Fanny att göra en header (som dessutom kommit igång med att blogga igen) Det blir bra läsning Länkt till Fannys blogg kommer här http://positivetouch.blogg.se


Vad gör ni idag? Ciao♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad mycket du har hunnit att göra idag. Jag hoppas att jag hinner göra så mycket imorgon när jag ändå börjar sent på praktiken :). Är det bättre med fingret nu då?



Ja, såklart att vi, eller jag iaf, vet vad romaner handlar om ;)



Ikväll ska jag testa min spikmatta och bara ta det lugnt. Vad ska du göra ikväll? :D

2009-11-24 @ 18:36:30
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0