♥ Bilder från helgen;








Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Precis, din lyckost hahaha :)

Jag tror inte jag kommer få en sån skön vecka på ett tag. Vi har typ aldrig lov förutom sommarlov som är på 3 månader :/ :P



Hahha, du kommer ju få en massa bonus under den perioden. Tror jag ska göra som dig, skaffa klubbkort på alla butiker ;D



Vilka söta bilder, speciellt de två sista ;). Sen så har du vackra ögon :D



Ska snå dina frågor från tidigare inlägg :o :P

2009-11-23 @ 20:35:53
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Precis, din lyckost hahaha :)

Jag tror inte jag kommer få en sån skön vecka på ett tag. Vi har typ aldrig lov förutom sommarlov som är på 3 månader :/ :P



Hahha, du kommer ju få en massa bonus under den perioden. Tror jag ska göra som dig, skaffa klubbkort på alla butiker ;D



Vilka söta bilder, speciellt de två sista ;). Sen så har du vackra ögon :D



Ska snå dina frågor från tidigare inlägg :o :P

2009-11-23 @ 20:35:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0