♥ Andra November två tusen nio;

Kan ni fatta att det redan är november? andra november dessutom.. Snabbt ska det gå tydligen..

God morgon! I natt fick jag knappt någon sömn vilket är typiskt eftersom det är skola första dagen efter höstlovet. Dessutom börjar jag sent idag, tack o lov för det annars hade jag väl somnat på tåget..

Matte som första lektion idag, vilket jag ser fram emot.. Fråga mig inte varför, har själv inget svar på det.
Slutar kl 4 idag och sedan hem. Är hemma till ca kvart i fem så det är najs. Hoppas att vi inte får några läxor just idag eftersom jag kommer hem så pass sent att jag inte orkar göra nåt..


Nähäpp nu ska jag dra in i duschen och sedan hitta några kläder till idag. Vi hörs! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0