♥ Andas, andas, andas;

Jag är sjukt övertrött idag, skrattar åt precis allt och på svenska lektionen så glömde jag bort hur Sverige stavas(?!)
När jag kom hem fick jag världens chock. En grannes dörr var helt bränd, typ svart och det luktade rök i hela trappuppgången. Det satt till och med polisband runt dörren.. Usch vad hemskt. Det kan kallas mordbrand eftersom nån kunde dött.... Nu sitter jag här med vantar & mössa, jacka och varma kläder. Det luktar fortfarande rök hos mig, hoppas jag kan sova ikväll då.. Inge vidare att börja helgen med..


IDOL snart!!! Det taggar vi med! Rabih ska sjunga en av mina favvis låtar, som alltid nästan!!! Missar det aldrig!
weei!
Imorgon blire att ladda med lite städning och shopping för min del! Släkt besöken börjar komma oftare, inte för att jag har nåt emot det. Det är bara roligt!!! Spel & dryck i morgon kväll alltså. TAGGA! hahaha jag är flum just nu...



Nåja, ha det bra i helgen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0