❤ Varmt;

Varmt har det varit idag, solat lite ute på dagisgården när vi var ute. Mina fräknar har börjat komma fram ännu mer nu.
Det har blivit lite strul med mitt sommarjobb och får alltså inte vara kvar där då ingen kan ge mig nån lön. Väldigt tråkigt, men jag kommer självklart att hälsa på så mycket jag kan.

Mormor skulle ha fyllt 79 år i dag, och i dag var det urnsättning då alla hennes barn var där och sa hejdå. Begravningen var den 1 juni och den har vi redan varit på. En aning deppigt sådär.

I morgon ska jag plocka blommor tror jag och sola ute, det finns så mycket fina blommor som växer i princip överallt. ❤

Ha en trevlig solig kväll.

Dagens namn: Axel, Axelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0