❤ Väldigt varm dag;

Dagen började med att jag och jenna åkte in till stan och mötte upp hennes syrra på centralen. Vi begav oss till bussen som skulle gå till Wasa Muséet. När vi väl kom dit så var det precis som jag mindes att det skulle vara. Lite ändringar här och där men inga större förändringar.
   Tog lite bilder på skeppet och så smycken som ringar fanns där och gamla kläder, skor, vantar och annat allmänt man behövde. Även en skattkista eller i alla fall som såg ut som en. Skit ballt tyckte jag..
Bilder finns på min BDB där heter jag aancis, och det är bara att kolla in bilderna som finns där. Bilderna är även lite suddiga då det var väldigt mörkt där inne och så är det fel på min mobilkamera som inte tar så fina bilder. Men det duger i nuläget men man önskar sig alltid en bättre kamera att fota med. Förhoppningsvis får jag en kamera när jag fyller år, dvs om exakt tre månader från i dag.. Wihoo!!! Vi åt på Levinsky´s i kista gallerian. Sen drog vi hem till mig och Jenna solade sig på gården och jag låg i skuggan med min solstol och min tidning som jag köpte tidigare i dag..

Nu ska jag snart smörja in min rygg och snacka lite i telefonen och sen eventuellt slå på en film. Vilken har du som favorit film?


Natti natti!  ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0