❤ En aning solning;

Jossan, Jag och Johanna skulle egentligen gå ut och sola vid 12 tiden, men det var helt enkelt för kallt fortfarande så vi gick upp till mig och pratade lite grann och så fick jag läsa mitt horoskop i en bok, det stog om vågen på typ 9 sidor. En del stämde in och andra inte. Men lite scary var det när det stämde.
   Sen gick vi upp till henne (vi bor grannar) och lagade pannkakor, eller hon gjorde dom men jag försökte hjälpa till så mycket jag kunde, sen gick vi ut och slappa lite och jag lyssnade på musik och satt i en solstol.
   Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och sen så vet jag inte direkt vad jag ska göra.
Men jag slänger in bilder från igår och idag i nästa inlägg.

Ha det bra!❤

Dagens namn: Torborg, Torvald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0