❤ Trött, trött och mera trött;

Jag har inte skrivit något inlägg i dag sen nu. Jag har varit så trött att jag sovde tills nu. (somnade dock kl 15, så en timme sov jag) Har varit ner i centrum och köpt mamma en födelsedagspresent. Det blev ett par limegröna små lyktor. Hon gillar lycktor så jag tänkte, varför inte?
Har inte varit ute något idag förutom när jag var nere i centrum. Min rygg har inte läkt sig helt heller, och jag som ska bort i övermorgon. Men det blir nog bra.. Jag får väl "work through the pain" om man säger så..
Var uppe kl halv 9 också och gick över till Samira för att jag skulle platta hennes hår och göra en inbakad fläta.

   Ska äta middag med mamsen senare och förhoppningsvis kolla på någon film.

Ha det bra, hejs!  ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0