❤ Superduper varmt;

God morgon alla!

Har precis kommit ut från duschen och jag har hunnit klä på mig. I dag bär det av till Jennas house, jag ska sitta på en buss i ca 44 minuter, men för att jag ska komma till den bussen måste jag ta bussen hemifrån mig först. Det tar ca 12 minuter.
Usch, sitta på en super varm buss i 44 minuter är inte roligt. Jag får ta med en tidning och sitta och vifta med så det fläktar en aning. Mitt headset till mobilen ska jag även ha med för att lyssna på musik så tiden går lite fortare på bussen.
   Sen är jag där, och jag vet inte vad vi ska göra det första när jag är där.. Kanske sätta oss i trädgården och slappa antagligen? Skriver mer när jag har tid.
Hur tillbringar du denna dag?

Puss ! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0