❤ Summer nights;

I går gick jag och Samira till ica och köpte pringles chips och en marabou choklad. Vi satt ute med Jossan och johanna och pratade enda tills klockan var 23. Kallt var det en aning men det funkade. Vi satt ju med jackor, eller inte Samira då hon bara hade en kofta.  Myyyys.

I dag ska jag försöka smsa lite med Jassa då sist jag smsa henne kanske jag inte var så trevlig.. Men det löser sig förhoppningsvis.. Ååååh, vad jag längtar efter PENGAR. Jag kan inte leva utan pengar, men på nåt sätt så måste jag i alla fall gör det.

Sen så ska jag försöka leta fram en bok i min bokhylla att läsa. Nu när jag äntligen har sommarlov har jag liksom glömt bort att man inte behöver gå och lägga sig förrän man själv vill.. Men sommarlovet är ungefär 10 veckor och jag ska försöka njuta av dom så mycket som möjligt.. ❤


Dagens namn: Björn, Bjarne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0