❤ Sömnlös;

Jag är sååå trött idag, och seg. Jag vaknade kl 6 när mamma gick upp för att gå till jobbet. Det är så fruktansvärt ljust i mitt rum på morgonen eftersom det är morgonsol på min sida av lägenheten. Jag brukar oftast ha nå lakan hängandes över fönstret även fast jag har persienner (stavning?!). Så jag skulle försöka sova utan dom i natt. Tydligen så ska det inte hända igen eftersom jag inte kunde somna om när jag väl vaknade. Jag gick upp och slog på tvn, tvns program visade Sjunge himlen på kanal5. När klockan blev 7 gick jag och la mig igen för att försöka somna om. Jag lyckades. Jag vaknade vid 10 och gick sedan och gjorde frukost och begav mig till soffan för att kolla på Våra bästa år. Den serien har gått för långt tycker jag, man blir förvirrad och överraskad varje gång. Men ändå är det så att om man väl kollar på ett avsnitt så måste man kolla på nästa. Jag i alla fall.

I dag så ska jag kanske försöka göra nåt vettigt. Smsa Jassa för andra gången och fråga om vi skulle se film, fast man vill väl inte sitta inne en sån här fin sommardag med inte ett moln på himlen.
Vi får se..

Ha det bäst!! ❤

Dagens namn: Paulina, Paula



Kommentarer
Postat av: [JENNA]

Sv: du verkar ju vilja se allt ju..

2009-06-22 @ 14:17:19
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0