❤ Solbräääänd;

Det har varit en fantastisk dag förutom att jag har blivit väldigt solbränd på hela min rygg fast jag haft tonvis med solkräm sen så var vi bara ute i drygt 2 timmar. Vi läste i tidningar, spelade kort och "hunk" memory dvs några kort på någrga hetingar, Only their faces!!! Höhö
   Jassa och jag gick in och åt middag, kanske inte så mättande nu när pengarna snålar som sjutton!
Vi gick sedan in till mitt rum och kikade på I know who killed me som spelas av Lindsay Lohan. Fick DVD-filmen när jag fyllde sjutton förra året. Har sett den ett antal gånger innan men det är fortfarande lika bra.
   Om några timmar ska jag försöka sova med min solbränna, hoppas det inte svider. Några tips på vad man kan ha som gör att det svalkar? Tacksam för svar!

Vad har ni gjort i dag?


Nattinatti ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0