❤Sola & kika på film;

God morgon alla!
Har precis ätit frukost och jag lyssnar på musik. Härlig morgon även den här, solen skiner, det blåser en aning och det är allmänt fint.
I dag ska jag umgås med Jassa. Vi ska bland annat kika på film, prata, vara ute och sola kanske? och bara umgås. (:
Vår DVD har kollapsat totalt så vi få kika på film i mitt rum i stället där jag har datorn. Det funkar lika bra det också + att man har en skön säng att sitta i istället för en hård soffa..

Innan jag ska bege mig ut för att hämta Jassa så ska jag hinna klä på mig (och välja kläder för dagens väder), sminka mig en aning och lägga på solkräm och fixa håret. Jag kanske städar lite också. Man vill ju inte att det ska se ut som ett skatbo inte sant?

Puss på er idag och se till att bli bruna om det är det ni strävar efter.  ❤

Dagens Namn: Johannes Döparens Dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0