❤ Skriv rubrik här;

Just nu sitter jag och tittar ut på genom fönstret på himlen när flygplan svävar förbi. Himlen är väldigt ljusblå och molnen är alldeles kritvita. Nu när jag sitter och kollar sitter det två killar med bara överkroppar precis mittemot där jag bor och sitter och tar det lungt på deras balkong...Myys
   Planerna för i morgon is back on track... Film mys med Jassabrassa och vara ute i solskenet.
Dagens middag blir plättar. Jag gillar det bättre än pannkakor fast jag vet att det är samma smet och allting så smakar plättar godare. Vill helst ha en skvätt sirap på men det går lite bra med socker och lite hallonsylt. Vad tycker du är godast, plättar lr pannkakor?

  Målat mina naglar i en rosa aktig färg som jag tycker ser skimmrande ut på mina någorlunda bruna händer. Har inte tagit någon bild eftersom min kamera är lite på efterkälken och allmänt trög.


Ska försöka få lite mer timmar sömn i natt. Har du något förslag som gör att jag kanske kan sova lite bättre och längre? Skriv gärna!

Puss. ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0