❤ Morgon;

God morgon allihopa! Jag är svintrött och det har blivit en aning bättre på ryggen men inte allt för bra då jag fortfarande inte kan böja mig ner riktigt eller sova gott.
   Nu väntar jag på att Jenna ska komma till mig, hon är väl här om ca en kvart eller så. Vi ska in till stan för att möta upp hennes syster och vi tre ska dra till det berömda Wasa muséet. Sen käka typ.. Sen vet jag inte vad vi gör för att få dagen att gå. Skriver mer om det sen tror jag.

Jag måste också smörja in min rygg så det inte besväras. + Att jag måste gå med en långärmad tröja på mig för att inte blossa upp allt som finns på ryggen. Jag som helst velat gå med linne, men jag ska ta det säkra före det osäkra och ta på mig en tröja.. Jag ska säga dig att på min rygg börjar det nästan se ut som om det är brändskadat. Inga vattenblåsor ännu i alla fall. Hoppas det går bort snart för jag kan nog inte stå ut med det längre.
Aja... Ha det bra! ❤



Dagens Namn: Rakel, Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0