❤ Min rygg gör ont;

Hej allihopa.. Jag är sjukt solbränd på min rygg så att det svider så fruktansvärt. Det var inte så värst att sova på det i natt, jag smörjde in ryggen med en Nivea kräm och det lindrade en aning men det blev varmare och brändes en aning när jag gick och la mig.
   Hoppas ryggen hinner läka tills veckans slut.
Nej nu ska jag bege mig till soffan och kika på film den här dagen då jag inte kan vara ute i solen då min solbränna måste läka. Jag har väldigt ljus och känslig hy med fräknar. Så jag borde nästan kunnat ana att jag skulle bli så pass röd som jag blev. "Men vill man vara fin får man lida pin" är det väl man säger??

Ha en underbar dag :) ❤

Kiss and goodbye!


Dagens namn: David, Salomon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0