❤ Midsommarafton;

Glad midsommar eller vad man nu säger.. Vädret blir regn idag. Jag har nog aldrig varit med om en midsommar där det regnar, eller om jag inte minns det.
   Mamma ska laga midsommar mat senare i dag. Sill, matjessill, potatis, janssons, gräslök med gräddfil och lite annat. Det påminner en aning om julmat men det är strunt samma.
  Och i morgon fyller mamma 51 år, så min lilla syster och jag ska typ överraska henne med frukost på sängen eller nåt liknande.

   Vet inte vad det finns att göra idag, det som står högst upp på att-göra listan i dag är att duscha och städa.. Mer vet jag inte..


Men ha en trevlig midsommar helg framför er!


Dagens namn: Germund, Görel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0