❤ Good morning;

God morgon alla!

I dag har jag inte hunnit gjort så mycket ännu, jag har inga planer i dag förutom att kika på nån bra film.
Jag kan inte vara ute i solen ännu då min rygg håller på att förbättras. Nu har jag en stor vattenblåsa på ryggen som ser ut som ett suddgummi. Den varar och jag hoppas att den är borta i morgon då jag ska ta bussen till Jenna. Jag kan knappt få på min en tröja över axlarna då det svider nåt så fruktansvärt. Men det läker, jag behöver bara vänta... Och jag är fel person för att vänta då jag har nästan inget tålamod till att vänta. Jag hatar att vänta. Men jag kan inte göra något annat än att leva med det.

 I går kväll var det så skönt vid 23 tiden på balkongen. Golvet var fortfarande varmt och det var en liten såndär kylig känsla när jag öppnade inglasningen på balkongen. Mamma och jag kollade på en film på tv3 som heter "Sova med fienden" med Julia Roberts som huvudrollen. Påminde lite som filmen Enough som jag tidigare tittat på och som finns med i ett tidigare inlägg här i bloggen..


Ha en bra dag så hörs vi säkert!!  ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0