❤ Frukost;

God morgon !

I dag är det en massa regn, har regnat hela helgen lång. Men det är bra så det får regna nu så får vi sol och varmt resten av sommaren.
Nu är det frukost som står högst upp på min göra idag-lista, jag ska nog gå och bocka av den snart.
Ni som redan hunnit läsa min blogg, sluta inte med det. Jag lovar det kommer komma mer intressanta inlägg så ni kommer ha fullt upp med att läsa. Skriv gärna kommentarer, svarar på alla!
Börja med att skriva vad du heter och vart du bor. Ska bli spännande att läsa.

Ses senare! ❤


Dagens namn: Håkan, Hakon

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

sv: Aa, visst är det! :) Fast det är inte mina naglar på bilden, hehe ;)

2009-06-14 @ 13:41:12
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0