❤ Börjar dagen med sol;

I går möblerade jag och mamma om mitt rum. IGEN tänker alla som känner mig och som läser bloggen.
Jag kan aldrig låta möblerna stå som det gör en längre tid. Jag måste ha lite variation. Den som blir min sambo kommer väl inte kunna stå ut med mig bara för att jag möblerar om non stop.. Fast det längsta tiden är faktiskt 2 ½ månad som jag låtit bli att möblera om mitt rum. Men sen blir det ju ommöblering i vardagsrum, kök också.
   Men jag antar väl att jag har en lite känsla för inredning. Om jag skulle vinna (lr nåt annat) en stor summa pengar så tror jag att en stor del av dom går till heminredning. Jag tycker att det finns så mycket fina ting att välja emellan att jag tror att jag kommer ändra om mycket på den fronten också. Alltså köpa nytt och kanske ge bort..

Dagen började med att jag kika ut genom fönstret och det visade sig vara sol, så mitt humör steg definitivt ett par grader.
Till frukost åt jag mackor, en skål yoghurt och ett glas apelsin juice.

Vad gillar du att äta/dricka till frukost?

Ha en kul dag! ❤


Dagens namn: Alf, Alvar

Kommentarer
Postat av: Lina

Te och mackor ^^

2009-06-22 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0