❤ Åker bort;

I morgon åker jag bort över ca 3 dagar till min vän Jenna som bor ute på landet.
Vi ska sola, spela the sims 3, käka, sova, spela spel och ha allmänt roligt. Det var ju trots allt förra sommaren jag var hos henne sist, om jag minns rätt alltså. (Vilket jag inte gör då Jenna påminde mig att jag var hos henne när hon fyllde år, vilket är i oktober...)
   Så jag har nog inte alltid tillgång till min kära mobil, men annars kan ni nå mig genom att skriva kommentarer eller gå in till min BDB och skriv nåt där. Har jag tillgång till datorn att skriva några inlägg så då gör jag definitivt det!

Ni får ha det så bra så hörs vi! Hejdå ❤

Kommentarer
Postat av: [JENNA]

Det var inte alls förra sommaren som du var här sist, du var ju här i höstas på min födelsedag..

2009-06-28 @ 20:12:02
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0