♥ Tidigt;

God morgon. Vaknar tidigt idag fast jag var vaken till halv 2. Skumt..
Idag är det vanlig mat som gäller, fast ska inte "vräka" i mig all mat jag kan nå utan måste tugga maten väl och äta på små tallrikar. Nu under natten har jag känt en del hunger men inte så mycket som jag trodde. Det är skönt i alla fall.

Idag ska min lillasyster och jag åka och shoppa innan mina släktingar kommer på besök.
Hon ska ha en massa saker så det kommer nog ta tid, bäst att åka så tidigt som möjligt då.
Jag har absolut inga pengar kvar att shoppa för, så det kanske inte är så roligt för mig och gå omkring medans hon frossar i allt som kan erbjudas. Men sånt är livet i guess.

Puss på er!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0