♥ Städat klart;

Nu har jag äntligen städat klart. Ska bara skura golven sen innan jag går och lägger mig senare ikväll.
Fast jag går fortfarande runt och "dammar" av lite saker som finns i vägen. Ni vet..

Ja, sen har jag inte gjort så fasligt mycket förutom att jag hann titta på en Beck film. Advokaten hette den visst.
Åååh vad jag älskar Beck & Wallander filmerna ! Har allihopa förutom de nya som kommit ut nu. Men jag älskar också CSI som går på tv, alla 3 olika program. Jag har visst fastnat ett del i yrket och det dom gör. Jag tänker också på att det faktiskt händer på riktigt, att det finns sånna som Beck och Wallander...Coolt.

När jag var yngre(?) sisådär 12-14 år så ville jag bli kriminaltekniker eftersom jag tyckte att just det jobbet var coolt. Fast det kanske inte är lika coolt i verkligheten som på film... Men men.. Alla har väl någonsin sagt och ändrat sig vad de vill bli. Just nu i alla fall så vill jag jobba inom förskolan i de yngre åren. Kul :)

Jag provade min nya kajal som jag fick med FRIDA tidningen som jag köpte för inte så länge sen. Nån vecka sen tror jag att det var. Och man kan använda kajalen som en "hair stick" så det är två flugor i en smäll som man brukar säga.
Ja, vissa kan kanske tycka att jag är "lite" för gammal för att läsa FRIDA. Men det måste jag nog protestera mot.
För att läsa tidningar har ingen ålder och FRIDA har faktiskt bra tips på alla möjliga håll och kanter om vad som helst. Sen är det mycket skvaller och sånt men det är bara kul. Novellerna i den läser jag jämt och allt annat för den delen som finns i tidningen. Jag älskar FRIDA tidningen sådeså!!

Jo, nej nu ska jag dra mig tillbaka och gå ut på balkongen en stund och sen ta någe att äta. Mums!

Ha en bra kväll !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0