♥ Städa;

Nu har vi som sagt städat klart, mamma och jag. I morgon fyller min lillasyster år och ska komma hit idag och så ska en pytteliten del av min släkt komma hit och käka middag, men det är inte förrän i morgon.

Btw så funkar nutrilett jättebra förutom att man blir lite lös i magen de första dagarna då det är nån slags "tarm" rensning pågång eftersom man bara dricker och inte äter nåt. Har ätit några få morötter till också. Och nutrilett förvånar mig faktiskt. Jag känner ingen hunger.. Helt fantastiskt. Sen dricker jag stora mängder med vatten som ger lite "mättnad" känsla..
Kanon (Y) Tummen upp för det!

Så idag är det den första dagen på mitt nya mat och tränings liv. Fungerar utmärkt en sålänge. Har dammsugit, torkat golv, showat i vardagsrummet med lite musik med mycket bas till. Så jag har även fått min träning idag och jag äter nyttigt. Vad mer kan jag begära?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0