♥ Skriv rubriken här;

God morgon på er!

I går drog jag till Jossan och vi kikade på "My Best Friend's Girl" och de som har huvudrollerna är Dane Cook, Kate Hudson, Jason Biggs och Alec Baldwin.
Den var bra, men den var lite "American Pie" aktig slash romantisk.. Lite bladat sådär.. Man blev lite förvirrad.
Men den var bra och man skrattade en aning..
Sen satt vi och lyssnade på bla Dead By April på hennes dator, och hon har världens surround system i hennes rum , så det var skit grymt att lyssna på DBA där ! Ville nästan inte gå därifrån.
I alla fall så kom jag hem 23.30 och gick och la mig nästan på en gång när jag var så trött och i går natt gick det faktiskt att sova, skönt! ^^

Får se vart äventyret tar mig nånstans idag då ;)

Ha en bra dag (:  ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag är livrädd för tandläkaren och sprutor så jag fick stå ut med båda igår! Fast nu slipper jag ha tandvärk så det är bra :)

2009-07-18 @ 11:26:49
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0