♥ Shopping;

För ungefär en timme sen kom vi hem från att ha varit och shoppat i ES.

   Jag hittade några fynd, bla så var det rea på Kicks så jag köpte ett par silver örhängen, röda toffsar, great lash mascara från Maybelline och ett knallrosa nagellack från Depend. Inne på H&M köpte jag en beige keps för endast 74,50:-
Vidare till maxi hittade jag en kopp, 2-pack thai trosor, 3 pack tuggummi och slutligen en bok som jag länge velat läsa och nu får jag det!! Boken heter "Alla var där" och är skriven av Lauren Weisberger. Hon är författaren av "Djävulen bär Prada"

Sen bjöd jag mamma på en korv med läsk som lunch. Inte särskilt mättande men det är något i alla fall..


Och jag ville bara säga det att jag nästan dör av den här värmen. Jag får panik när det är så varmt och så kvaft inomhus och det är likadant ute. Jag kan inte andas alltså... Hur mycket jag än gillar sommaren så vill jag inte att det ska vara såhär varmt, lagom varmt hade varit bättre. Man kan ju nästan inte sitta ute förrän på kvällen då det även är varmt då.
På natten är nog värst då lakanet och kudden blir alldeles blöta av svetten från värmen.. Jag får nog ställa in fläkten i mitt rum i natt tror jag.


Ha en fortsatt trevlig dag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0