♥ Rubriken skrivs här;

Tidigare ikväll satt jag ute med Samira och Jossan, väldigt skönt när det fortfarande var någolunda varmt ute. Men sen kom mygg och krafs, och det blev kallt så vi gick in. Hem till sig..
Pratade om lite random stuff.. Om livet bland annat.
Samira och Jossan höll på med sina mobiler och lyssnade på lite musik, rock vill säga.
Jag fick nå låtar överskickade till min mobil och de verkar låta helt okej faktiskt.
Ja, jag har ju gått och blivit rockintresserad på gamla dar. Nåt som jag aldrig trodde jag skulle bli. Men jag ser inte varför jag inte skulle lyssna på det. Musik är nåt som jag älskar oavsett musikstilar. Okej, Hårdrock är väl inte riktigt min grej. Enligt mig låter det bara som när en fluga åker förbi en, surrandes. Det susar bara helt enkelt. Men jag avskyr inte de som lyssnar på de, varför skulle jag det licksom? Alla är vi individer som gillar olika saker, eller hur?


Vilken musikstil intresserar dig mest?


"Det var allt för ikväll" som människorna säger som presenterar nyheterna.
Dags för ett annat inlägg först i morgon. God natt alla!

Tjing Tjing!  ♥

Kommentarer
Postat av: Laila

Frukosttips ute nu :D

2009-07-22 @ 23:50:05
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Sandra

Ja det är skit kul :) Roligast är när man kör singstar i fyllan, det låter inte bra :P

2009-07-23 @ 09:17:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0