♥ Regn;

Jahapp nu sitter jag här igen.
Lekte men katterna en stund men de är inte så roliga, de är mer lata och vill bara sova hela tiden. Men jag försökte få igång dom i alla fall. Man kan ju inte göra mer än att försöka.

Mamma och jag åkte ner till centrum och kollade runt vad som hände där å så. Inge vidare, det var tyst som i graven. Ingen hade väl vaknat antar jag.

Åh vad jag vill ha en digitalkamera, lr system spelar inge roll.. Min mobil kamera håller inte längre och jag vill ha nån bra man kan kan ta foto med. Jag är lite av ett fotofreak. Tar kort på precis allt.

Inte långt kvar tills min 18 års dag, jag får väl önska mig en kamera av släkten.. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

 Vilket väder har du ute precis nu?

Ciao;)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0