♥ Movie;

Igår såg jag "Changeling" med Samira och den var jättebra men det var lite ruggig på olika håll.
Och när man vet att den är en sann historia så gör det filmen ännu mer läskig och ännu mer hemsk. Men jag rekommenderar verkligen den här filmen eftersom den är så pass bra och man får se hur folk som inte ville hjälpa henne betedde sig då. Polisen ville inte erkänna att de hade gjort fel genom att komma hem med en pojke som inte var hennes son och som låtsades att han var hennes son gjorde filmen ännu mer tokigare. Jag blev så arg när den där pojken som polisen kommit med till henne och som påstod sig vara hennes son. Men hon gav inte upp, jag menar man måste väl kunna känna igen sitt eget barn eller hur?


Handling;

Changeling är en amerikansk film från 2008 regisserad av Clint Eastwood efter manus av J. Michael Straczynski.

Filmen handlar om en kvinna (Angelina Jolie) vars son försvinner och ersätts av en bedragare. När hon konfronerar myndigheterna, så stämplas hon som en olämplig mor med vanföreställningar. Den baseras på Wineville Chicken Coop Murders som avslöjades 1928.



Bild från Google.se
Handligs text från Wikipedia.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0