♥ Molnigt yes!;

Godmorron!
I dag är det molnigt över hela himlen, det ser ut att bli mycket regn! Wiiho äntligen!
I natt var det lika varmt, fick ha fläkten på från kl 3 i natt till nu när jag vaknade vid kvart över 8. Men det är fortfarande lika varmt och kvaft..... Blääääää


I dag kommer pappa att hämta mig för jag ska vara hos de i helgen och hjälpa till med att sitta barnvakt, ska bli kul då Travis lärt sig så mycket nytt när jag inte varit där. Han kan säga Anci nu säger min lillasyster.. Skit skoj !

Sen ska jag även få träffa Emil som jag inte sätt på sjukt länge, åh vad roligt det kommer bli. Han har vuxigt jätte mycket fast han bara är 8 år.

Sen får jag träffa Morgan och william också som ett pluss i kanten.
Och självklart pappa och karina också. ;)


Så det är nog tveksamt att jag kommer att skriva nåt inlägg när jag är där eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator då jag ska umgås så mycket med bara går med mina syskon.

Men skriver gärna en uppdatering om jag har tillgång och tid !

Ha det bäst nu då!!!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: denise

kan du säga till mamma att jag inte kan svara på hennes sms, för jag har inga pengar på mobilen... hon får ringa om det är något.

2009-07-05 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0