♥ Lalalalala;

God morgon!

I dag har jag äntligen mycket att göra. Ska dammsuga, duscha, damma, lägga i alla mina kläder där de ska vara (i lådorna).
Och sen lite till.

Det är nämligen så att Jenna kommer i morgon förhoppningsvis. Och ska vara här till tors tror jag. :)
Åh vi ska typ umgås, skvallra, sola(?), vara ute, gå till affären, umgås och ännu mera umgås...
Det var ett litet tag sen så.. We have some catching up to do.. :D

I går kväll var det så fint ute runt 22 tiden. Satt ute på balkongen med öppna rutor och bara luktade på den friska(?) luften som blåste utanför. Det var inte alls kallt utan mer svalt, fast det hade regnat tidigare på dagen..

Mamma och jag satte oss ner för att kolla på en till film, hehe.. Brist på att ha saker att göra både på dagen och på kvällen.
Vi såg på "En prinsessas Dagbok 2 -Kungligt uppdrag" Den var super duper bra. En komedi du verkligen kan skratta åt och vara tyst åt. Lite romantisk i kanterna var den ju självklart också..


Nu är det redan sol ute, det blir nog en varm dag. Jag ska följa med mamma och handla och göra nåt allmänt kul.. Hehe

Ha en trevlig dag alla ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0