♥ I LOVE MUSIC!!;

Jag kan bara inte leva utan musik. Lyssnar på musik varje dag nästan nonstop, jag måste lyssna eller sjunga till musiken jag lyssnar på. Och om jag inte kan låten så lär jag mig den ganska så snabbt då jag inte tycker om att lyssna på musik jag inte kan sjunga till. Men ibland funkar det när jag är hos andra.
Jag kan helt enkelt inte leva utan musik. Det längsta jag varit utan musik är typ 1 hel dag och det gjorde mig nästan tokig. Så när jag inte har nå musik som pumpar i öronen så sjunger jag istället. Eller mimar till låtar jag har i huvudet när jag är ute.

Det finns folk som har dagligt behov att droger eller något annat men jag har dagligt behov av musik.
Om musiken försvann så skulle jag nog inte kunna leva.

När jag blir tillräckligt gammal (vill säga om ca 3 månader) så ska jag göra en tatuering som består av en musik not eller noter som är runt en mikrofon.

Jag kan säga att "Music is my drug!"




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad lyssnar du på för sorts musik? :)

2009-07-11 @ 16:36:29
Postat av: hheartbeat

SV till "Jenny":

Det är väldigt blandat. Det beror på vad jag är på för humör. Men jag gillar det mesta. Men kan absolut inte lyssna på hårdrock.

Vad lyssnar du på? :)

2009-07-11 @ 20:54:15
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0