♥ hemma igen;

Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha varit hos pappa som bor i söderbykarl i 4 dagar.
Har ej haft tillgång till dator förrän nu då jag velat spendera tid med min lillebror (som blir 1 år och 7 månader idag) som jag inte träffar särskilt ofta. En massa nya ord har han lärt sig sen sist men det bästa var att han kan säga mitt namn, lr nästan i alla fall. Han säger Anci.

 I går var Travis, jag, Johanna och Emil in till Norrtälje och promenerade längs hamnen och vi lekte i lekparken som fanns intill. Vi gick även in i affärer och kika runt lite. Sen tog vi bussen tillbaka hem och satt barnvakt då pappa och Karina skulle lämna Morgan Och William på Sportscamp.

Sen har vi bara hängt hemma och hoppat studsmatta.


Liten uppdatering för er som vill läsa. Går mer in på detaljer sen i nästa inlägg och eventuellt några bilder kommer upp..



Puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0