♥ Gratulerar sjuttonåringen! ;

Hello!

Idag fyller Samira hela 17 år! Can´t believe it yet! Kommer ihåg när hon fyllde typ 8 lr 11 år men nu är hon ju nästan vuxen. Snacka om att hon utvecklats både som person och mogenhet. Jag kommer ihåg den lilla Samira som var så frågvis nonstop hela dagen lång. Jag kände mig nästan som en storasyster till henne för att hon frågade mig en massa saker hon inte visste och jag svarade på hennes frågor om jag kunde. Nu är det nästan tvärtom. Nu är det nästan jag som ställer frågor och hon ger svar.
   Jag tycker i alla fall att hon utvecklats nåt enormt de senaste 10 åren, lr de 13 år som jag faktiskt känt henne. Hon har blivit otroligt stark genom åren att jag tror nästan ingenting kan knäcka henne.
För mig har hon alltid varit som en slags lilla syster men även min bästa vän i dom yngre åren.
Ibland tänker jag på en massa minnen jag har med henne och att jag faktiskt brukar skratta när jag tänker på dom. Jag förstår inte hur okloka vi var då och helt tokiga..Hehe

Men för mig som känt henne sen barnsben kommer hon nog alltid vara min gamla Samira! <3


Grattis på Sjutton årsdagen hun! Hoppas du får den bästa dagen hittils ;)

En massa kärlek ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0