♥ Göra sig i ordning;

Nu kom jag precis ut från duschen. Ska göra i ordning mig alldeles strax. Vet ej vad jag ska ha på mig för kläder. Naturligtvis inte samma som jag ska ha på middagen senare i kväll.
Vädret ser lite ostabilt ut idag så jag vet inte vad jag ska ha på mig för kläder, men Johanna och jag ska ju som sagt shoppa och det är inomhus i alla fall. Men till och från kommer man se himlen. Vi tar bussen isåfall.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning och fixa lite med mitt rum som ska se snyggt och prydligt ut när släktingarna kommer.
Vet ej om jag kommer hinna skriva mer senare om jag har mycket att göra... men vi får väl allt se.. !

Ciao ;)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0