♥ God morgon;

Vädret här ser inte alls så bra ut i dag. Har regnat en del under natten och det är fortfarande blött på marken.
Ville bara säga att jag inte ska träna idag. Nej. Jag låter min kropp vila nu efter att jag tränat så extremt hårt och kroppen måste få vila. Men jag går gärna på promenader.

Om en liten stund ska jag äta frukost med mamma (som ligger och gäspar och låter hos sig).
Eventuellt så skulle jag och Samira hitta på nåt, men det återstår att se. Jag vill bara att det ska bli fredag så jag kan börja med nutrilett och så köpa mig en ny väska som jag äntligen har råd med. (:

Mamma och jag kollade på "Mitt liv som popstjärna" med Hillary Duff som huvudrollen.
Filmen är baserad på hennes tv-serie Lizzie McGuire. De åker på nån slags klassresa till rom och den verkar rätt så bra.


Men hejdå då ;)  ♥

Kommentarer
Postat av: j

varför på fredag? :P

2009-07-23 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0