♥ God morgon världen;

Vaknade för ett tag sen. Jag ville verkligen somna om men jag kände att jag måste bara tvätta mitt hår som är så (skitigt) enligt mig. Jag använder mig av Barnängens produkter till håret. Vad använder du?

Just nu sitter jag och skriver blogg och har en ganska okej utsikt framför mig. Utsikt över mina katter som ligger på fönsterbläcket och utsikt över gården som har ett jättestort och mysigt träd. Ni ska se det på hösten. Oj oj, vad bladen ändrar färg i det enormt stora trädet. När hösten kommer så lovar jag att ta kort på det så får ni se hur vackert det är.

Jag har jätteont i mina käkar på morgonen. Vet inte vad det är men jag kan inte öppna munnen helt och det gör det svårare att äta frukost också.
När jag är hos tandläkaren säger de att jag ska "gapa STORT" ni vet. Men när jag gapar tycker tandläkaren tydligen att jag inte gapar tillräckligt. Då blir jag bara irriterad när de säger att jag ska gapa mera fast jag inte kan mer. Sedan trycker de ner min haka mot halsen så mycket som det går, och så ska jag gapa mera. Där tror jag att problemen av min käke uppstått.

Har haft lite av en tandläkarskräck när jag var liten och sen dess har det alltid varit jobbigt att gå till tandläkaren.
Jag har inte nå tålamod då jag inte vet vad de ska göra, om det gör ont lr så, ligger jag alltid och tänker på. Men det är nog ganska vanligt att de flesta människor känner någon form av tandläkarskräck.

Har du något hemskt minne av att ligga i tandläkarstolen? Berätta.. :)



Ha en bra dag alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

rösta på mig på linas blogg. nummer två!

http://linahenningson.blogg.se/2009/july/nominerade-till-veckans-blogg.html#comment

2009-07-12 @ 18:29:47
URL: http://elinlindqviist.blogg.se/
Postat av: j

Du kanske tycker ihop käkarna på natten? Det gör jag så jag fick en betskena :P käkarna knäppte och knakade... Inte så kul :P

2009-07-12 @ 21:39:47
Postat av: angelica

SV till j;

Tack för tipset, det ska jag fråga min tandläkare ;)

2009-07-13 @ 09:28:39
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0