♥ God morgon;

God morgon, God morgon!

Idag är det härligt väder ute.. Oops nu gick solen i moln. Äh, kommer väl fram snart igen.
Katten sitter i fönstret och tittar ut som vanligt efter att jag dragit upp persiennerna(stavning?).
Men nu när jag tittar ut ser det ut som om det kommer mörka moln lite här och där. Ja, det skulle ju typ bli regn idag enligt aftonbladets väder sida. Vi får väl la se.. Visste ni att vädret förändras varje minut? Ja, det visste ni. Men hur kan de då säga på vädret, på nyheterna att det kommer bli si och så många dagar frammåt? Om man inte vet säkert vilket väder det kommer bli så tycker jag att de ska låta bli att presentera vädret flera dagar frammåt. En dag i taget kan räcka. Alltså om jag kollar nu så kan jag se vad det eventuellt blir för väder i morgon. Sen så tycker jag att det är knäppt att de visar vad det har vart för väder idag typ på 22 nyheterna. Jag menar, har man inte tittat ut genom fönstret vad det är för väder. Man vill väl inte veta vad det var för väder om dagen redan har gått. Det vet man ju själv. Och det kan vara väldigt varierande. Jag förstår om andra vill se vad det var för väder nån annanstans i sverige tidigare den dagen. Men jag tycker att det bara är ointressant.

Ja, nu trasslar jag in mig totalt. Måste nog gå och ta en kopp te och macka så att jag vaknar lite.. ;)

Hörs mera senare!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0