♥ Fynd Väska;





Väska

Skinnimitation. Fickor fram med dragkedjor. Kontrastfärgat foder. Innerficka och mobilficka. Axelrem 42 cm. 37x32cm. 100% polyuretan.

Finns i färgerna Konjaksbrun, Mullvad och i Svart. kostar 249;-
Finns på hm.se och gå in på "Accessoarer" och kicka sedan på "Skärp och Väskor"

Källa: hm.se/shoponline

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag ska dra till H&M imorgon och kika på den här, en väska som jag blev väldigt intresserad av när jag såg den i H&M katalogen.
Ska åka dit för att se om jag "passar" i den och om den passar in i mitt vardagliga liv.

Beslutsångest, vilken färg ska jag köpa om det visar sig att den passar jättebra.. Det lutar mer åt konjaksbruna färgen. Alltså den första bilden..


Önska mig lycka till !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0