♥ Första dagen av nutrilett;

God morgon!

Nu sitter jag här med en nutrilett i handen och sippar lite. Börjar i dag så det är alltså dag 1 vi snackar om. Jag ska inte göra varje dag utan varannan dag. Det blir lika bra det. Min lilla syster har kört det här sedan i mars och varannan dag fram till nu och hon har gått ner 20 kilo. Samitidigt så har hon ju tränat också och det är ju det jag också håller på med.
Nu när gymmet har stängt i ca 2 veckor så får det bli långa promenader i stället, och fyllda coca cola flaskor att ha som hantlar.
Nutrilett smakar inte så dåligt, men man kommer ju in i det ju längre man använder det.
Nu smakar det som typ plast men kex choklad. Ja, det är Choklad nutrilett jag har.
Använde Jordgubb förut när jag skulle försöka, det var ingen höjdare med jordgubb. Fick kväljningar, kändes som om jag skulle spy upp det varje gång jag tog en klunk.

Men nu hoppas jag på mycket bättre med nutrilett... Det SKA gå!!

Vad ska ni göra idag då? jag ska bara komma in i den här nutrilett grejen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0