♥ Drömmar;

God morgon alla.

Jag förstår inte, mitt i natten kan jag vakna av att jag drömt nåt hemskt. Som att jag går coh dödar människor och så.
Det är andra natten i rad jag drömmer om de. Jag vill absolut inte drömma om det. Men jag kan ju inte kontrollera mina drömmar. Frågan är vad dom gör där? i mitt huvud? när jag sover?
Jag tycker bara att det är hemskt. Jag vill drömma fina drömmar, men lyckligt slut eller så. Så att man mår bra i sömnen. Så att man inte vill vakna överhuvudtaget.
Fast jag kan medge att jag blir lite sur när jag senare vaknar på morgonen och inser att det bara var en dröm..Om det var en vacker dröm vill säga.. De hemska är jag bara glad för att jag vaknar och inser att det var en dröm, då känner jag en stor lättnad..
Men that's life antar jag...


Nää nu ska jag dra och äta frukost, har varit hungrig sen 5 i morse när jag vaknade av den där hemska drömmen.
Får nog gå och äta lite innan mamma ställer undan den.


Bye!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0